Jeremias Jeremiaanpoika Tuomiston sukuseura

Sukuseuran tarkoituksena on selvittää suvun vaiheita ja historiaa sekä vaalia suvun perinteitä. Järjestämme yhteisiä kokouksia, sukupäiviä, retkiä ja muita tilaisuuksia. Tervetuloa mukaan!

Uusi jäsentiedote 2023 ilmestynyt!

Tänä vuonna seura järjestää sukuretken Leineperin ruukille Ulvilan Kullaalle 23.7.2023.

Sukuretken hinta aikuisilta 40 €, alle 18-vuotiaat 20 € ja alle 7-vuotiaat ilmaiseksi. Lisää tietoa retkestä jäsentiedotteessa.

Sukujuhla järjestettiin sunnuntaina 31.7.2022 Vammalan seurakuntatalolla  Ohjelmassa oli mm. perinteinen lounas ja sääntömääräinen sukukokous. Kuvia juhlasta löytyy kuvagalleriasta.

Vuoden 2018 jukujuhla vietettiin sukumme juurilla Vesilahdella sijaitsevassa Laukon kartanossa lauantaina 28. heinäkuuta. Juhlaan osallistui vajaat 90 suvun jäsentä.  Ohjelmaan kuului opastettu kierros kartanon päänäyttelyihin  päärakennuksessa ja puistoalueella.  Lounas tarjottiin Juhlatallissa ja sen jälkeen oli sääntömääräinen kokous, jossa mm. valitiin seuran hallitus seuraavalle kolmivuotiskaudelle. Kuvia juhlasta on kuvagalleriassa.

Kiitos kaikille juhlaan osallistuneille!